diumenge, 31 de juliol del 2011

Rutes imprevistes

sorpreses a mansalva!


El diccionari d’Eugeni S. Reig (2005) Valencià en perill d’extinció. 2a edició, en l’entrada De colp a repent, pàg. 241, amb sinònims de manera sobtada, brusca, imprevista m’ha donat la idea per començar aquesta nova passejada. Vaig escriure en el meu primer post el primer dia al bloc que la meua pretensió era fer una passejada poètica per la Vall d’Albaida i comarques enllà en cercles concèntrics, però resulta difícil no sostreure’s a l’imprevist, al no previst, a la sorpresa. 
Fer el camí previst resulta fàcil, agradable per esperat i conegut, però per acomplir un imprevist cal pensar, innovar, atrevir-se, llançar-se i més coses que ara no em venen al cap.
Així el regal d’un poema o la troballa d’un altre són algunes de les propostes imprevistes que m’empenyen cap a passejades que no tenia previst i amb les quals no comptava. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada