dimarts, 25 de març del 2014

LA TROBADA D'ESCOLES EN VALENCIÀ TRAVESSA LA VALL D'ALBAIDA

 

Enguany, Escola Valenciana i la Coordinadora de la Vall d’Albaida per la Defensa i l’Ús del Valencià han concedit al CRA de Carbonera l’honor de ser els amfitrions de la Trobada d’Escoles en Valencià de la Vall d’Albaida. Així que els belgidans, els beniatjarencs i els otosins han preparat moltes activitats per a rebre a tots els qui vulguen visitar-los els propers diumenges dels dos caps de setmana vinents, 30 de març en Beniatjar,  6 d’abril en Otos.


Com tots els anys, de ben segur que no faltaré a l’esdeveniment, ara no tinc fills en edat escolar, però m’agrada mantenir aquesta relació amb el món de l’escola i veure com creixen i s’enforteixen  els vincles entre tots, nens, pares, mares, famílies, coneguts. 


TOTS A LA TROBADA!

Ai! Alguna sorpresa preparen en Beniatjar. Per si de cas jo vaig preparada amb un quadre de ganxet de trenta x trenta. Aquesta va ser l’ordre. Ja vos diré.

Ja veieu estic feta una crafty. Encara que aquesta parauleta la trobe una miqueta estranya, però vaja no és que la diga jo, sinó que és la resta de la gent la que la utilitza per sobre d'altres que es podrien utilitzar.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada