divendres, 16 de març del 2012

Setmana poètica a tope!



La setmana entrant la poesia ens eixirà per les orelles. Ai, com m’agrada escriure aquesta paraula en els temps que corren!.
Per començar, el dia 20 de març, o siga dimarts que ve, s’acaba el termini per a presentar poemes al concurs de minipoesia que des de fa SIS ANYS l’Associació Cultural El Rebrot de Rafelcofer convoca via Internet. Podeu veure les bases a la seua pàgina web. Cal escriure un poemeta que no podrà superar les trenta paraules, comptant articles, preposicions, pronoms, substantius i tot això. Per a participar cal inscriure’s enviant les dades persones, a continuació et faciliten tres paraules que hauràs d’incloure en el poema.

Divertidíssimmmmmmm..... 

Jo, participe des del segon any, que és quan em vaig assabentar. Haig de dir que les tres paraules donen per a molt,  em fan escriure més d’un poema que, particularment, competeixen entre ells fins que n’envie un. 

M’acaben d’enviar el cartell de presentació i també una invitació a l’acte que es farà a l’Auditori, dissabte 24 de març a les 8 de la vesprada. 

Ja se que sempre tenim moltes coses a fer, molts compromisos als quals acudir, però us assegure que val la pena anar-hi, i a més comprovar l’exquisidesa i el detall amb què han preparat l’espectacle. 

Ens veiem allà, doncs!.



Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada